czwartek, 29 marca 2012

Dużo nowości +Zdjęcia z impry :D

Elo czytelnicy i ludzie przed kompami dzisiaj mam duuuużo spraw.Więc ...Zdjęcia pokaże później a teraz ...
Ehh Super wygląd po prostu tak powiem  ; ))
Na Wielkanoc jest nevv wygląd msp :D
Zobaczycie też muaa teraz x3
Nie wiem czy dokładnie ale okiś 
Są tam 'jajecka 'xD
Jajka,Owe i trawka : ))
Fajny wygląd , nie ?
I widać oczywiście mua
Mam opis i pije napój
który nazywa się
FRUGO
Jest też nowy konek :)
Ja teraz będę kończyć i jak obiecałam zdjęcia
z impry 'pidżama party'
Kara dostała wezwanie zatańcz
I zatańczyła :P
Pzdr Kara

A tu Marta miała się ubrać jak na impre
wypada i się ubrała : ))
Pzdr. Matra

Kara miała powiedzieć coś dziwnego
Powiedziała  super c;
Kogo Marta kocha naj na msp ?
Przeczytajcie
Dostała takie pytanko 'v'
Nie zrobiłam dużo fotek 
Nie ma ze mną
To już koniec impry ;c
Ale będzie w weekend c:

Narunia !




1 komentarz:

  1. o jaki żal mi cb.Jak ktoś jest brzydki,to już nie może być w twoich znaj?! Nie kążdego stać na bycie według cb ładnym? ŻAL

    OdpowiedzUsuń