poniedziałek, 26 marca 2012

Kłamca i brzydka MovieStar -.o

Hejka więc dzisiaj trochę o dziewczynie która uważa , że jest ładniejsza od sara_879 i będę o niej z wami dzisiaj rozmawiała.Czytałam bloga Sary *sara_879* i natrafiłam się na post w którym mówiła o moviestar która nazywa się JESTEM ŁADNIEJSZA OD SARA_879 co nie jest prawdą.Mam zamiar pomóc Sarze w tym i dlatego o niej głównie jest ten post.
Napisałam do niej wiadomość którą niedługo pokaże.Sara jest ładna, miła i sympatyczna ma bardzo oryginalny i świetny gust ;)
MovieStar-ka JESTEM ŁADNIEJSZA OD SARA_879 jest dziwna. Ma niebieskie włosy i jest ciemna
1.Niebieski nie pasuje do ciemnego
2.Jakie ona ma ciuchy -.-
A oto mój list do niej

***
Jest ładniejsza O.o ?
Żal mi jej a wam ?
Jak ona wygląda ? 

To zdjęcie Sara_879

 A to JESTEM  ŁADNIEJSZA OD SARA_879

Nie oszukujmy się Sara jest ładniejsza 

***
Żegnam was !
W następnym poście coś fajnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz